• USP checkRuim assortiment, hoge kwaliteit
  • USP checkVakkundige installatieservice
  • USP checkF-gassen gecertificeerd
Home Service en garantie

Service en garantie

garantievoorwaarden aircosuper
Onze service na uw aankoop
 
Aircosuper Klimaattechniek heeft service en dienstverlening hoog in het vaandel staan.
Wij stellen uw opmerkingen zeer op prijs, dit sterkt ons in onze pogingen ons serviceniveau op een nog hoger plan te brengen en te houden.

Garantie
Reparaties
 

 
Garantie

Vanzelfsprekend heeft iedere klant garantie bij Aircosuper.nl.

Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat het merk, de prijs en de reclame-uitingen van de fabrikant bepalen wat u van uw aankoop mag verwachten en dat deze bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Mocht u redelijke problemen ondervinden met een bij ons aangeschaft artikel, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
 
Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. Iedere fabrikant of importeur heeft zijn eigen voorwaarden en verschillende procedures voor afwikkeling van garanties en reparaties. Alle garantievoorwaarden van de fabrikant of importeur kunt u vinden in de documentatie van het aangekochte product.

Uitgesloten van garantie:
Het functioneren van web services, apps en andere inhoud van derden.
Aircosuper Klimaattechniek B.V. kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet functioneren van web services, apps en andere inhoud van derden die beschikbaar is via producten van AirconWithMe, Intensis Home, LG en Mitsubishi Heavy Industries.
 
Reparaties
Zodra u een productklacht bij ons meldt, beoordelen wij of er garantie van toepassing is en voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Aircosuper Klimaattechniek . Wij zullen het product (laten) repareren of vervangen, als het gebrek aan het product buiten uw schuld om is ontstaan en wanneer u redelijkerwijs kunt verwachten dat een product na een bepaalde periode en bij normaal gebruik goed zou moeten functioneren.
 
Tevens kunt u ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn met een gegronde klacht over het bij ons aangeschafte product terecht.
 
Instructies product klacht:
Een productklacht meldt u bij voorkeur aan via het contactformulier van onze klantenservice.

Uw klacht is gegrond als deze niet is veroorzaakt door:
• normale slijtage en/of
• beschadiging vanwege het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud.
• beschadiging door opzet of nalatigheid.
 
Aircosuper gebruikt cookies om het bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken.
Accepteer geselecteerde cookies