• USP checkRuim assortiment, hoge kwaliteit
  • USP checkVakkundige installatieservice
  • USP checkF-gassen gecertificeerd

Klachten en suggesties

Wij horen het ook graag als u klachten heeft. Schroom niet om ons te benaderen als u niet tevreden bent.

Uw suggesties en opmerkingen stellen wij zeer op prijs, dit sterkt ons in onze pogingen ons serviceniveau op een nog hoger plan te brengen en te houden.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info @ aircosuper.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Aircosuper gebruikt cookies om het bezoek aan onze website zo aangenaam mogelijk te maken.
Accepteer geselecteerde cookies
Ons bedrijf is gesloten op:

vrijdag 26 april 2024
Ook zijn wij telefonisch niet bereikbaar

Excuses voor het ongemak